Strona główna » Ćwiczenia ze słynną Mel B. Jakie efekty po miesiącu treningów?

Ćwiczenia ze słynną Mel B. Jakie efekty po miesiącu treningów?

przez dev5e2

Większość z nas marzy o idealnej sylwetce – wąska talia, lekko zarysowany brzuch, smukłe nogi i krągłe pośladki. Jak wiadomo, nie tylko geny i odpowiednia dieta mogą nam to zapewnić, ale przede wszystkim ćwiczenia. Nie każda kobieta od razu decyduje się na chodzenie na siłownię, zazwyczaj zaczynamy od treningów domowych z popularnymi trenerkami, takimi jak Mel B.

Ćwiczenia z Mel B – dlaczego zyskały popularność?

Początkowo można było zaopatrzyć się w płyty, na których znajdowały się różne programy treningowe, zazwyczaj ukierunkowane na ćwiczenie wybranej partii mięśniowej. Po pewnym czasie treningi z Mel B stały się również dostępne na platformie YouTube i to właśnie tam pojawiło się naprawdę ogromne grono odbiorców. Wiele kobiet zainteresowało się tymi ćwiczeniami, ponieważ trwały 10-20 minut – z pewnością każda znajdzie tyle czasu w ciągu dnia, aby wykonać jakąkolwiek aktywność fizyczną. Co więcej, ćwiczenia nie są skomplikowane, instruktorka bardzo dokładnie pokazuje każdą pozycję, a wraz z nią ćwiczą inni ludzie, co jeszcze bardziej ułatwia odwzorowanie treningu. Mel B ciągle utrzymuje kontakt z odbiorcą, motywuje i zapewnia o znakomitych efektach, które można zyskać dzięki jej filmom.

Ćwiczenia Mel B – efekty po miesiącu

W wielu przypadkach, jeśli faktycznie systematycznie będziemy wykonywać treningi z Mel B, efekty zobaczymy bardzo szybko, a prawdopodobnie zauważą je również nasi bliscy. Każda aktywność jest dobra dla naszego ciała – nawet jeśli nie zmienimy nawyków żywieniowych, to dzięki treningom nasza skóra ujędrni się, a figura będzie bardziej smukła.

Zatem czy jest możliwe, aby po miesiącu ćwiczeń z Mel B zauważyć efekty? Owszem, niewielkie zmiany odnotujemy zaledwie po tygodniu, zwłaszcza jeśli dopiero rozpoczynamy przygodę z aktywnością fizyczną. Skutki naszych treningów niekoniecznie zobaczymy po wejściu na wagę, gdyż to, ile ważymy, może w ogóle nie ulec zmianie – do monitorowania postępów najlepiej wykorzystać metr krawiecki oraz co tydzień wykonywać pomiary problematycznych części ciała, czyli bioder, talii, ud czy łydek. Obwód mniejszy nawet o 1-2 cm to również progres, który oznacza, że ćwiczenia z Mel B naprawdę na nas działają.

Wiele osób potrzebuje motywacji do ćwiczeń, a najlepiej sprawdzają się popularne wyzwania, które są wyznaczane na konkretny okres. Podejmując wyzwanie Mel B, widoczne efekty odnotujemy już po 30 dniach treningu. Nie istnieje tu możliwość, aby nie zauważyć choć minimalnej zmiany. Warto jednak pamiętać, aby wspomnianych 30 dni nie rozumieć dosłownie. Ludzki organizm potrzebuje regeneracji – jeśli jej nie otrzyma, wówczas może dojść do przetrenowania. Najlepiej ćwiczyć maksymalnie 5 razy w tygodniu, a przy tym odpowiednio się odżywiać, przyjmować sporą ilość płynów, a także pilnować, aby sen trwał około 8 godzin. Ćwiczenia z Mel B skupiają się na różnych partiach mięśniowych, dlatego też warto je ze sobą łączyć, na przykład 2 razy w tygodniu robić trening pośladków, nóg i brzucha, 2 razy skupić się na ramionach i plecach, a raz wykonać wyłącznie trening cardio.

Ćwiczenia z Mel B – opinie

Jeszcze kilka lat temu uważano, że Mel B to królowa sukcesu oraz prawdopodobnie nie będzie już nikogo lepszego. Czasy się jednak zmieniają – obecnie w Internecie wiele osób tworzy kanały właśnie po to, aby móc stale nagrywać swoje treningi. Znajdziemy naprawdę dużo możliwości, które nie zawsze oferuje Mel B.

Warto dość często modyfikować swoje treningi, aby ciało nie miało możliwości przyzwyczajenia się do danych ruchów. Co więcej, ćwiczenia bez obciążenia w końcu nie będą dawały nam satysfakcji, gdyż ich efekty przestaną być widoczne. Jeśli chcemy stale ulepszać wygląd swojej sylwetki, musimy się rozwijać, na przykład co jakiś czas dokładać większy ciężar, aby mięśnie pracowały i miały szansę się powiększać, a tkanka tłuszczowa mogła zostać spalona.

Nie zmienia to faktu, że wiele kobiet bardzo ceni sobie treningi z Mel B. W komentarzach pod filmami tej instruktorki możemy znaleźć liczne opinie, które zapewniają, że efekty są widoczne niemalże natychmiast, a ćwiczenia pozytywnie wpływają na ogólne samopoczucie. Co więcej, ćwiczenia z Mel B są znakomite dla początkujących, ponieważ nie wymagają skomplikowanej techniki. Podsumowując, z pewnością warto wykonywać jej treningi, jednak nigdy nie należy ograniczać się wyłącznie do ćwiczenia z jedną instruktorką.

Sprawdź również

Zostaw komentarz